Sommaruppehåll...

Hej!
Ja bloggen tog ett låååångt sommaruppehåll, men nu är jag tillbaka och ska uppdatera lite mer...
För er som följer mig på facebook har väl ingen missat att jag öppnar min egen lilla butik i garaget på Axelssonsvägen 5. Premiär för butiken blir den 15 sept! Mellan kl.15-21 har jag öppet o massor av bra erbjudanden och tilltugg kommer finnas! Välkommen att kika förbi:)
Planen är att jag sen kommer ha öppet varje tisdag och minst varannan helg....Sen hoppas jag givetvis att det ska bli ännu mer:)
I butiken kommer ni hitta mina smycken, kläder från Capri collection, goa tvålar, lite möbler o massa annat smått o gott:)
Ha det bra sålänge så hörs vi snart igen:)
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0