Premiär och öppettider!

Äntligen är det snart dags för premiär av min butik! Det har varit otroligt mycket jobb men helt underbart när jag ser resultatet.
På lördag är det alltså dags, 15-21 har jag öppet då. Övriga öppettider kommer ju variera lite men jag kommer alltid att uppdatera veckovis hur det är öppet... En riktlinje som jag hoppas kunna följa är öppet varje tisdag och minst varannan helg till att börja med!
Psst...kan du inte komma på lördag kommer jag också ha öppet nu på söndag mellan 12-16!
Erbjudanden som jag kör hela premiärveckan är 10% på hela sortimentet från Capri collection, 50 % på alla smycken i lager och för dig som bokar en visning under veckan dubblar jag värdinnegåvan!
Har fått hem underbara naturtvålar från Unna dej som jag tror kommer bli en riktig storsäljare! Kika in hos Evalena! www.unnadej.com
Glöm nu inte att ni är varmt välkomna:) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0