ÖPPET!

Hej! Ett stort tack till alla som besökte mig under premiärhelgen... Så kul att äntligen vara igång med butiken.
Nytt är också att det kommer vara rikligare med öppettiderna! Jag kommer ha öppet tis-fre mellan 12-18 och lördagar mellan 12-16! Det känns jättekul och är en riktig satsning från min sida då jag skurit ner på ICA-tiderna rejält!
Vissa undantag kommer det vara då en del mässor kommer besökas men detta kommer alltid att meddelas i god tid:)
Passa på att göra ett besök denna veckan då jag kör 10 % på hela sortimentet från Capri Collection. Dessutom kör jag 20 % på ala smyckesbeställningar som läggs på plats i butiken!
Varmt välkomna o återigen tack till alla er som redan hittat hit!
Axelssonsvägen 5 på Skoghall håller jag till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0