Julen närmar sig med stormsteg!

Hej alla glada därute! Nu har vi några veckor med mörker kvar för att det i december kommer vända...Åtminstone med all fin julbelysning som piggar upp!
Som företagare har jag nu några hektiska månader framför mig och jag njuter varje sekund:)
Lite smått kommer jag börja vikariera som lärare igen så öppettiderna i butiken kan komma att variera... Jag kommer posta detta i så god tid som möjligt på facebooksidan http://www.facebook.com/Maplemountaindesign, håll utkik ifall ni planerar in ett besök:) Ni vet väl att jag givetvis öppnar upp butiken även andra tider för er om det passar bättre!
Denna vecka (v.42) stänger jag tidigare på fredag:16.00 pga att jag har en visning. På lördag är jag själv inte i butiken då jag ska på en utbildning hela dagen. Förhoppningsvis kommer mannen kunna hjälpa er som vill handla lite även denna dag!

Veckan som kommer (43) händer det något stort på hammarö! Den första mässan hålls och jag kommer givetvis vara på plats bland en mängd utställare! Så tisdag den 23/10 hittar ni mig på Skoghalls folkets hus mellan 13-19:) Passa på att sprid detta, mässan är gratis!
Hoppas ni har en bra start på denna veckan!! Mvh sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0