Undrar ni var jag har tagit vägen?

Jag har fått nytt jobb och är lyckligare än någonsin! Därav har det varit tunt med uppdateringar här, men ni som följer mig på Facebook vet att jag lever:) så nu är det bara öppet lördagar mellan 12-16 i butiken.... Tredje advent är det stängt pga. Julmarknad...men ni vet väl att jag öppnar på kvällstid just för er...dvs. Boka din egen shoppingtid;)
Dessutom har jag en annan nyhet, en liten bebis som växer i magen! Det är mysigt men innebär att kvällarna blir lite kortare och stora orderhögar gör att det kan va lite längre leverans... Hoppas ni har överseende med detta.
Ha en fantastisk vecka, min började toppen!!!!
Kram:)

Kommentarer
Postat av: Olympia Thurfjell

Du är riktigt duktig på att skriva.
Kika gärna in hos mig. :)
Kram!

2013-01-22 @ 21:06:11
URL: http://lympan.blogg.se/
Postat av: Ida Nilsson

Grattis till det nya jobbet! :)

2013-01-22 @ 21:09:30
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej! Tycker du gör väldigt fina smycken. Ett tips på ett billigt och enkelt sätt att nå nya besökare är att va med på Tomtens dag i Skoghalls centrum. Den går av stapeln 1:e december mellan 11-16 i centrum. Det kostar 100kr/ meter plats som man behöver. Tex. Två meter plats för ett bord kostar 200kr då. Är du intresserad eller vill ha mer information så mejla Örjan Ekängen på [email protected]. Ha de gott!

2013-11-12 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0