ÖPPET v. 45

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg...Underbart är kort och det går onödigt fort när man är ledig. Till veckan är det några förändringar i schemat och fler kan tillkomma då jag har en del tillgängliga vikarietider. Håll utkik på http://www.facebook.com/Maplemountaindesign om ni planerar in ett besök där jag dagligen uppdaterar förändringar...
Nu kör jag dessutom slutspurt på alla kläder jag har kvar från Capri för säsongen. Köp 2 plagg, få 10 % rabatt o köper du 3 plagg eller fler får du 20 % rabatt:)
Öppet v.45
Tisdag 12-18
Onsdag stängt
Torsdag 15-18
Fredag 12-18

Givetvis öppnar jag om du/ni vill komma utöver dessa tider, ring så bokar vi en tid...073-8370940
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0