Min treåring<3

Hej!
Hoppas ni alla har en fantastisk ledighet! Jag jobbade både igår och idag ska jag iväg igen (ICA)...Men i morgon och på söndag är jag ledig och kalasandet fortsätter! Min Vilgot fyllde 3 år i tisdags...3 ÅR! Var har den tiden tagit vägen??? Det känns som alldeles nyss jag fick upp honom i min famn:)
Min älskade unge!
Jag har givetvis jobbat en hel del med smycken också, om än dock lite dålig uppdatering... Ni glömmer väl inte att kika in på min facebooksida?http://www.facebook.com/Maplemountaindesign där lägger jag in uppdateringar nästan dagligen:)
Jag lurar också på någon ny tävlig för att fira den nya hemsidan men vet inte riktigt vad vi ska tävla om??? Någon som har något förslag?
En nygammal goding med kubtag som kan stansas på fyra sidor runt om... 169 kr med läder och snyggt magnetlås i nacken.
En annan stor nyhet är mitt butiksbygge! Ja visst, håller på för fullt att renovera mitt garage som sakta men säkert tar form som butik. Den kommer innehålla smycken, kläder (från Capri collection), en del inredning och lite möbler som min goa kollega på ICA renoverar....Skitfint! Spännande va??? Då hoppas jag att ni kommer kika ut.
Senast i aug/spet kommer jag öppna men förhoppningsvis redan under sommaren! Premiärdatum kommer givetvis då det kommer va massa fina erbjudanden SÅKLART!
Trevlig helg alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0