Lite av...

morsdagsarbetetna som utfördes...
Det var otroligt mycket inför mors dag och jag hann långt ifrån fota allt men lite ska ni givetvis få se...Så kul att många vill smycka sina mammor med just mina smycken<3
Fortsätter traggla med att få till hyfsade bilder men ni ser väl det viktigaste hoppas jag:)
"Hjärtat"-halsbandet med ett annorlunda hjärta...Kul att få göra lite olika, märker också av att olika "budskap" ska förmedlas via ringen på halsbanden, vilket är jättekul...
Idag publicerade jag en ny utlottning på facebook (http://www.facebook.com/Maplemountaindesign) för att fira min fina hemsida som många äntligen hittat till http://maplemountaindesign.se/ KUL!
Ha en fantastisk vecka trots att sämre väder väntar...
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Zabina Kärrfält

Såå fint va halsbandet!! Mamma blev så glad!! Hon har på sig det nästan hela tiden :) verkligen såå fint!!

2012-06-04 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0