Tidig kväll...

Idag är jag så glad! Mitt lilla hjärta är på bättringsvägen och har ätit, pratat (efter nästan en veckas tystnad) och lekt! Så skönt och en liten tur med vagnen så fick också vi känna att det ju faktiskt blivit vår ute! Skönt<3
Jisses vad krokna vi har varit....Ingenting har blivit gjort med företaget så nu väntar massa bokföring, en hel del beställningar (vilket BARA är kul) och förberedelse inför kommande event.
I morgon ska jag först åka på färskvarumässa med jobbet i Göteborg... Hoppas på massa inspiration inför min återkomst på heltid i maj/juni:)
Lite har jag allt pysslat också idag bl.a. detta otroligt vackra som jag blev såååååå nöjd med:
Dessutom tyckte jag det var hög tid att göra ett till mig själv (som vanligt prioriterar man sig själv sist)
Jag vet, en riktig katastrofbild men i klarrött med en swarowskikristall på brickan...jag är nöjd och detta får pryda mig i Göteborgs vårsol i morgon:)
Nu är det dags för kvällen, läggningarna har varit väldigt tidiga nu när man inte varit på topp...men det är ju gött o sova...Nu har jag nog sovit så det räcker för resten av våren snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0