Not in the mood...

Hej! I morgon har ja tenta, inte varit alls sugen på o plugga inför den! Det tar emot när man inte orkat öppna böckerna på länge eftersom vi varit sjuka...Ikväll får det bli massa plugg däremot!
Utlottningen för att fira 100 gillare på facebook är i full gång och du hittar den här:http://www.facebook.com/Maplemountaindesign Man kan bli vid ett presentkort på 200 kr!
I tisdags hade jag en visning igen, inför visningen lugnade jag mina nerver lite i solen
Fantastiskt väder har det varit i flera dagar och både igår o idag hade jag tidig hämtning av min prins...Vi passade givetvis på att hälsa på kompisar!
Inte bara vi som varit sjuka utan även dessa godingar så det var riktigt längesedan nu!
Efter vi hade varit hos Victor idag så passade vi på o gå upp till frisören o kolla om de hade någon tid...visst hade de det, direkt!
SÖÖÖÖÖTAST!
Annars är det töligt för jag är så trött hela tiden...solen borde göra en pigg...men vem vet, jag kanske sover för mycket:P
Tror det handlar om att fru Lönnberg slarvat lite med matrutiner och har lite näringsbrist, så nu är det skärpning som gäller:)
Har producerat en hel del i verkstan också men foton dröjer lite...
Hoppas ni andra har det jättebra! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0