Nöjesfabriken

Hej! Riktigt dålig uppdatering från min sida lääääänge nu... Så blir det ibland. Idag ska jag till nöjesfabriken och Lions årliga modevisning. Ett bord från Maplemountain design kommer finnas på plats:)
Och till dig som kommenterade "tagsinlägget" maila mig på [email protected] så fixar vi det såklart, hur du än vill ha det.
Detta ljuvliga halsband ska med på en solsemester! Mina saker får allt va med om mycket:P
Idag skulle jag ha skrivit en tenta också, men klantig som jag är hade jag glömt att anmäla mig till den (skrev en i fredags och hade fått för mig att jag anmält mig till båda)... Jag har inte heller tid att sitta och vänta på en eventuell restplats på grund av eftermiddagens event...Blir o skriva en annan gång...
Ha en bra dag alla, kom gärna till nöjesfabriken kl.18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0