Lite bilder

Hej! Kvällen på nöjes var supertrevlig! Inte minst för att konfrencieren var en fantastisk, rolig, och inspirerande dam....Nästan så jag önskade att jag också var pensionär och hade den livserfarenheten som många av kvinnorna där!
Min "monter" som utställare... Några lyckliga gick hem med smycken från Maplemountain design och det känns jättekul! Stod dessutom bredvid en härlig företagsam tjej från Unna dej! Hon kommer dessutom öppna butik igen på Herrhagsgatan (hade tidigare Eldopalen om ni minns den, det gör jag<3). http://www.facebook.com/pages/Unnadej-hos-Evalena/204477792900844
Gå in o kika hos henne vettja, jag bokade givetvis en helkroppsbehandling till någon jag tycker om:)
Detta var en av "nyheterna" jag hade med mig under kvällen....
Här är några äldre beställningar som ännu inte förärats med att hamna här i bloggen...

Ha en underbar fredag och en fantastisk helg! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0