Krillehöla...

Idag har solen strålat IGEN, om äm lite kallare! Jag har jobbat en hel del men myst massor med min underbara familj också såklart!
Vi tog en tur till Krillehöla för att besöka Villes kusiner och min svåger och svägerska! Såååå mysigt och grabbarna hade så kul. Jag kan inte fatta att vi inte setts sedan förra julen trots att de numer har flyttat till Sverige (tidigare bodde de i Ryssland)! Kommer definitivt bli fler gånger om Vilgot får bestämma! Pojkarna fick hattfnatt och jag till min stora förfäran fick se min son leka krig för första gången:S
Dessutom var det så himla trevligt att vi kunde prata ikapp vi vuxna. Natasha har blivit så himla bra på svenska så det är helt otroligt! Hon är så duktig och pluggar nu dessutom!
Fint hus hade de också och ett härligt bastuprojekt på gång! Hoppas på o få komma och premiärbada:D
Sötnötterna!
Lägg märke till hur lika Georg och Vilgot är! Andreas å sin sida är så himla lik Johan, Fredriks andra bror!
Igår fick jag hem lite nya varor också och jag satte såklart igång direkt! Min förtjusning över döskallar växer sig allt större och älskar denna lilla "oskyldiga" ängel som konstruerades. Jag håller i detta nu på att göra liknande örhängen till MIG:)
Nej nu har jag detta att återgå till...mysigt och kul med så många beställningar!
Dessutom laddar jag för en fotosession i morgon som ska hjälpa till med hemsidebygget ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0