Jobbat ikapp...

Hej på er...några dagar sedan sist, men denna sjukan har tagit hårt på lilla mig:P
Först idag har jag äntligen jobbat ikapp lite igen...massa beställningar ivägskickade:) Det är nästan pinsamt att lägga upp mina egna kassa amatörfoton nu när jag fått så fina tagna men jag vill ju ändå visa er vad jag gör, SÅKLART!
Denna blir allt mer populär, kul att göra lite andra smycken också! Har dessutom tiotusentals ideér som jag måste sätta i verket snart!:D Tiden ska bara stanna upp lite:)
Självklart denna favoriten gjord på nästan daglig basis nu, ska till göteborg och det är så himla roligt att jag når stora delar av sverige:) TACKSAM är ordet! Känns underbart att veta att ni gillar det jag gör...
Under veckan som gått nådde Maplemountain designs facebookgrupp över 100 gillare också, fantastiskt vilket ska firas med en ny tävling! I morgon tänkte jag lägga ut den, håll utkik:)
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll mina vänner!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0