Studentveckan...

Är äntligen över... Inte i den mån att det är jobbigt med smycken till såna fina tillställningar utan mer för att det är årets kämpigaste arbetsvecka på ICA. Detta året hade vi catering till 800 personer vilket innebär en hel del förberedelser och slit...
Fick i alla fall gjort en hel del fina studentsmycken också:En specialbeställning med årtal på insidan:)
Detta gjordes till en av mina vänner i Västerås som har en vacker liten Jonathan (inte i studentpresent men har man tömt kameran så har man)
Resultatet av vinsten i tävlignen
Ytterligare en beställning till Göteborg (kul att många där hittat mig) Efter många om och men fick jag till sist tag på magnetlåset till de platta banden som denna kund ville ha, nu finns också några av dem på lager ifall de önskas av fler, riktigt snygga med kanonbra kvalitet på metallen:)
Äntligen fick jag också gjort ett av de virade platta banden med ring, längesedan nu 149 kr kostar ett sånt. Detta med stansning på båda sidor...
Här en annan studentbeställning med för mig oförklarligt budskap men troligtvis ett rörande tal till:) Min kära släkting Gun som beställt till sin systerdotter:)
En kväll förra veckan hade vi lite grillknyt med jobbet hemma hos en kollega, vad passar inte bättre "istället för en blomma" till hans fru som ordnade med kalaset:)
Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0