Vårnytt och beställningar...

Hej! Ja idag har jag varit ledig från ICA...Hade egentligen inte så mycket planerat men av någon konstig anledning går alltid de lediga dagarna så snabbt:(
Mycket mys med min lilla prins har det blivit och en del tillverkning nu ikväll! En hel del beställningar ramlar in och det är så himla roligt!!! TACK ALLA! Vill gärna ha mer att göra så tveka inte att höra av er...
Funderar lite på Kvinna 2012 också, vad tror ni? Kan det va någon mässa för mig att ställa ut hos? Någon som redan nu vet att ni ska gå?
Svart platt läder med lås, vårnytt! 99 kr Två namnbrickor i rostfritt stål enligt beställning...
Vårnytt armband 99 kr Halsband i silverpläterad metall, beställning 109 kr
Beställning i äkta silver till en nybliven mamma, 549 kr som vanligt svårt att fota silvret...
Några av vårens nya läder, kommer bli kanonsnygga grejer! Sen dagens absoluta favorit... Det kan vara det snyggaste jag gjort till och med...Vet inte varför men det här armbandet blev jag så himla nöjd med, önskar till och med att jag hade en syster jag kunde ge det till <3
Måste också passa på att slå ett slag för Icas matkasse... Kör den för andra gången den här veckan! Det är underbart, enkelt, roligt, varierande, näringsriktigt och jättegott! Fler veckor kommer den kassen absolut få komma in i min kyl... Förstår ni hur underbart skönt det är, slippa tänka, handla och själva lagningen går snabbt och enkelt! Kan jag absolut rekomendera!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0