Skolstart!


Hej på er!
Ja i måndags började äntligen skolan som förhoppningsvis kommer ge mig den extra fysiska kraften till att lägga mer fokus på smyckestillverkningen på kvällarna och även en del på helgerna.
Dessutom kommer jag ha mer möjlighet att hålla öppet de dagar jag har hemstudier... Extra roligt blir det också till veckan då ni inte bara kommer ha möjlighet att kolla på smycken utan även på kläderna då de förhoppningsvis kommit hem:)
Till er som kommenterat ang beställning så givetvis gör jag det! Dessutom ligger jag ofta bättre än många av de konkurenter jag sett på personliga namnsmycken och har min alldeles egna stil på dessa:)
Bästa sättet att beställa i dagsläget är att gå in på min facebooksida och kolla samt kontakta mig där: http://www.facebook.com/pages/Maplemountain-design/130706790368618 Givetvis också via telefon på: 073-8370940 eller via mejl på [email protected]
Som tidigare nämnt är hemsidan fortfarande under construction då det tar mycket tid och kunskap.
Öppet v. 4 fredag 10-14 och söndag 10-14
Vill man komma förbi någon annan tid så går det givetvis att fixa! Ring för bokning.
Vill passa på att slå ett extra slag för rean som fortfarande innehåller massa varor till 50 %. Ska försöka lägga upp bilder på allt som är kvar ikväll!
Har en massa mer att skriva om också, om vänskap, den efterlängtade F-skatten och min rygg som idag blivit behandlad igen:)
På återhörande! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0