Nedräkning!

En otroligt vacker beställning! Tänk att ha en sån vän som köper ett sådant till en:)
Fick hem 2 st av varje av ugglan fast i silver denna gång plus läderarmbandet här. Med två lägen att knäppa och riktigt snyggt.... Båda varorna kostar 99 kr/st....Först till kvarn;) Ett ugglehalsband är redan borta!
Måste bara visa er mitt vackra fynd jag gjorde igår också! Såååå stor och rostig, maffig, enkel, snygg ljuskrona! Precis som jag vill ha! Tror den kommer bli jättefin bara den hamnar rätt i taket och jag köper fler levande ljus!
Det blir inget jättelångt inlägg idag då jag jobbat ikväll och är lite trött men ni ska veta att det var nedräkning på jobbet idag för på måndag börjar jag skolan igen!!!!!!!!!!!!!!:)
Godnatt och trevlig kväll... Passa på att kolla in FrökenM webbshoppen som nämndes i en komentar ni också! Var ju möe fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0