Buisnessproposal...

Hej på er!
Hoppas helgen är kanon! Själv är jag precis hemkommer efter att ha hämtat mitt lilla hjärta! Han sov hos sin farmor och farfar i natt så jag och Fredrik (min man) fick lite kvalitetstid:)
Måste bara förövrigt inflika att jag har fantastiska svärföräldrar som alltid finns där och ställer upp! Dom lever verkligen för sitt barnbarn och älskar när han är där.... Vilgot älskar också att vara där dessutom:)
Så, vad gör man...ett par med ett småbarn som inte är vana att bara vara själva?
Vi pratade om att gå ut o käka och eventuellt bio...Men vid närmare eftertanke blir det inte så socialt att sitta o glo på en film, som vi som oftast ändå gör hemma ett par kvällar i veckan.
Så vi tog kvällen som den kom. Började med käk på den lokala pizzerian o hoppade på bussen till stan. Där mötte vi upp en kollega med man till Fredrik för att ta ett glas med dom. De skulle vidare på takida efteråt men vi följde med bort till nöjes och så blev det spontant bowling m.m. Kvällen blev så himla lyckad trots att vi inte hade planerat någonting...När de senare gick vidare in på konserten satt vi oavbrutet och bara pratade i flera timmar jag och min F<3
Dessutom fick jag häromdagen ett briljant förslag av en klasskompis till mig som jag spunnit vidare på en del... Har lämnat ut ett buisnessproposal till en person och hoppas verkligen detta kan vara början på något nytt och väldigt kul!
Dessutom är två av mina första klädvisningar inbokade så nu längtar jag ännu mer hem kläderna! Men pratade med Annika häromdagen och nu är de på g:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0