Va äre mä smaklökera?

Ja, nog för att jag är påläst angående Gastric bypass o allt före o efter men nu vette sjutton. Vissa saker som jag älskade före op, som t.ex. kyckling smakar numer inte så värst medan andra smaksensationer tillkommit. Ta till exempel fiskbullar som jag verkligen hatade och nu är det de bästa jag vet...
Nu, däremot tycker jag det ändrar sig lite från dag till dag, herregud...när ska kroppen liksom fatta o stanna upp o "bli normal" i detta?
Vikten har jag ju hållt i över ett år nu men jag äter fortfarande på assiett??? VARFÖR, jo för att hjärnan är så seg o inte fatter nö!!! Alltså äter jag inte på assiett tar hjärnan o ögona överhanden och tar för mycket mat vilket resulterar i att jag (som dessutom har en tendens att äta fortare än man borde som opererad) äter för mycket och får ont i magen. Detsamma ställer hjärnan till det för mig när vi ska köpa plockgodis, för jag får ju verkligen inte i mig alls mycket innan jag mår illa ÄNDÅ tänker inte hjärnan och ögonen på detta när jag plockar, utan påsen fylls som den gjorde för 2 år sedan. 2 ÅR! Hur kan man va så trögfattad egentligen...
Haha...här ser ni vad kul jag har en fredagkväll, ligger o filosoferar...men nu ska jag krypa ner till min prins o hoppas gubben också kommer hem snart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0