TGIF!

Ja, thank god it´s friday!
Myser för tillfället med prinsen efter en dag med lite plugg, en sväng med dammsugaren samt ett besök från goa Janni och Lilly<3
Lite producerat i verkstaden har det också blivit varvid jag har brottats lite med kameran... Forftarande är det ett mysterium för mig hur alla duktiga människor därute kan ta så bra bilder...Jag suger på detta och håller tillgodo med mobilkameran bara för att kunna visa er mina produkter:)
Som nämnt, pärlor trodde jag inte var min grej men desto mer jag pärlar, desto roligare blir det... Detta vackra romantiska i grönt och rosa är ett av mina alster.
Knåpade ihop ett litet halsband till Janni medan de var här:) Du är så fin gumman!
En beställning
Här har jag lekt lite med diamond glace som är ett lim som blir som en glashinna på smycket. (Gud förbjude) ett texturklipp ur bibeln och en porslinsros fick dekorera....Lite i den romantiska stilen som känns väldigt mycket vår:)
En annan beställning, sömmen ser lite beige ut på bilden men den är rosa:)
Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Janni

Tack så hemskt mycket! I loooove mitt nya halsband :)

Puss och tack för maten!! Och sorry att Lilly stökade till så när du städar .. Hihi.

2012-02-03 @ 22:13:56
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0