Matlagning:)

Vilken fin dag det har varit idag! Jag har varit på universitetet hela dagen. En hemtenta delades ut vilket inte var så kul, däremot gjorde jag ett pronunciation test med vår lärare och det gick över förväntan:) KUL! Dessutom är/har han varit så himla bra! Tyvärr var det sista lektionen med honom idag...
Just nu sitter jag med den mindre roliga men ack så nödvändiga bokföringen...Ska dock ta en liten paus och laga en av veckans rätter ur ICA:s matkasse som vi köper nästan varje vecka.
Det är så himla smidigt, man behöver inte fundera så mycket över vad man ska äta, handla osv, bara öppna kylskåpet. Dessutom får man en mer varierad kost och jag får in grönsaker på ett bra sätt som annars kan bli lte slentrianmässigt med kokt broccoli eller något...
Dags att fundera på vad jag ska packa ner i resväskan också för i morgon åker jag till Stockholm med jobbet! Det ska bli kul men samtidigt vet jag att jag kommer längta hem redan innan jag kommit på tåget:P Hemkär som jag är... Ska passa på att besöka en av mina smyckesleverantörer när jag ändå är där och förhoppningsvis kommer jag hem med en stor kasse att sätta igång med när jag kommer hem.
Några spännande möten är också inbokade för nästa vecka som ni snart kommer få läsa om:)
Kan redan nu passa på att nämna att jag är inbokad på en modevisning på nöjesfabriken i mars. Det är lions som håller i den så det mesta går till välgörenhet vilket är bra. Om man kan förena det man älskar att göra samtidigt som det hjälper någon annan är det bara bra! Önskar jag var hur rik som helst då skulle jag lätt ägna mig mer åt välgörenhet! Men det lilla är alltid något:)
Nu är det dags att sätta lite fart, men håll utkik ikväll då kommer jag posta en tävling som jag kommer ha på facebook, det tror jag blir jättekul!
Hörs senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0