Jag är så tacksam...

Hej alla!
Idag är en riktigt bra dag! Jag plockar just i detta nu upp vår/sommarkollektionen från Capri collection och det är sååååå mycket fint. Det slutar med att jag äger en hel kollektion själv tror jag, den vill jag ha, den vill jag ha...hehe....
Var precis och hade ett möte med Annika som är min kontakt på Capri och jag är ensam återförsäljare på Hammarö och kommer dessutom att täcka stora delar av Karlstad och Kristinehamn vilket känns jättekul! I morgon är det dags för min första visning så idag kommer det förberedas en massa inför det!
Jag är så himla glad då jag dessutom fått massa fina mejl och sms från er som köpt smycken av mig och det värmer att ni ger sån resopns tillbaka! Det gör att smyckestillverkningen känns ännu roligare!
Dessutom har jag en hel del beställningar på Maplemountain design att ta hand om, så dagen är fullbokad, ska ju dessutom hinna få in en del plugg däremellan!
Är det någon som vill komma förbi min lilla vrå och kika så är jag hemma och har "öppet" denna veckan i morgon onsdag mellan 10-14, torsdag mellan 16-19 samt fredag mellan 12-16! Varmt välkomna!
Kommer uppdatera under kvällen med lite bilder av kollektionen samt lite nya smycken (hoppas jag hinner med det iallafall!)
Ha en fantastisk dag!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0