Ja just det!

Till dig som frågade om pris på "pappa-armbandet" i "helgen gick för fort"-inlägget, det kostar 249 kr. Jag är så van att få prisfrågor på facebook eller via mejl att jag helt enkelt glömt bort att svara...Så ursäkta dröjsmålet:)
Vinnaren i min tävling på facebook utsågs igår, men det var ju trots allt alla hjärtans dag så jag drog en vinnare till. Båda blev jätteglada:)
Körde på den gamla pappersvarianten då jag inte är så haj på lottningsidor på nätet... Tackar min vän Snäcki som hjälpte mig att dra så det verkligen gick ärligt till:)
Idag har jag gjort detta vackra i glaspärlor, romantiskt med rosor på några av pärlorna... O tänk på att ni som vill ha med namn ju faktiskt kan få ett vackert pärlarmband med en bricka på!
Den största anledningen till att det blir mycket pärlande nu är ju för att jag faktiskt besökte en av mina leverantörer när jag var i Sthlm. Där köpte jag med massa fint hem och våren sen sommaren är ju på intåg så redan nu är jag sugen på att jobba med mycket färger!
Idag har jag gjort något som jag i ärlighetens namn inte gjort på flera år, levt i nuet! O då menar jag inte sådär Carpe diem och gör det bästa av allt... Nej jag har inte stannat upp och tänkt efter sådär utan jag gav mig själv ledigt. Visst jag har en tenta att skriva och massa beställningar att ta tag i men, lusten var för stor. Att bara vara ledig och vara med Vilgot.
Så sagt och gjort, vilgot fick "ledigt" från dagis, vi har lekt och busat hela dagen, åkt bob, sovit middag, myst... Allt som man kan drömma om.... Men tänker ni, har hon inte gjort det på flera år? Nej, inte en hel dag... Att leka med sina barn är ju vanligtvis något som man kanske inte "roar" sig med en hel dag men idag kändes allt så rätt! Jag har i ärlighetens namn inte varit så i nuet med min son någongång! UNDERBART!
Känslan av att vara tillfreds, ha hittat hem och njuta utan att känna stress för allt man måste göra kändes underbart. Att vi dessutom sov middag i varandras armar gav ju snarare mer energi till allt det man måste ta tag i:)
Solen var här, heeeela dagen, jag känner mig pånyttfödd! Nu ikväll har jag producerat lite i "verkstan" igen och det är så kul! Så nu ska jag läsa lite english grammar och sen sova som en prinsessa:)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0