Inga semlor!

Hej på er!
Nej jag skippar det med semlor helt idag... Alla pratar om det på facebook, i teve och radio, men nej tack här blir det ingen. Detta mest på grund av min gluten... De glutenfria semlorna är inte någon hit, speciellt inte när man förr i världen fuskade och faktiskt vet hur en vanlig semla ska smaka! Detta är något som alltså drabbar hela familjen då jag är den som handlar och brukar fixa med sånt, men efter maten tog vi lite glasstårta istället:)
Under dagen har jag jobbat undan en del och dessutom packat upp mer kläder från Capri, sååååååå fina (och där kom jag på att jag fortfarande inte lagt ut bilder på dem). Jag satt i ett telefonmöte med ICA, pluggade lite och ja o Ville har dessutom hunnit med en tur till "Bärsskogen" och kollat på djuren:)
Kvällen bjuder på massa mera plugg, lite bokföring och lite mys med Vilgot ska det allt hinnas med också...
//Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0