Ikväll är det dags för visning!

Den här ljuva historian som hänger på strecket ska jag ha på kvällens visning. Känns kanske inte helt rätt i det höstrusk som nästan råder ute nu, men med en tröja under och några snygga leggings blir det jättefint!
Från Capri collection såklart!<3
Idag har jag haft prinsen hemma, mest för att jag är "rädd" eller inte rädd kanske men tycker det är olustigt att lämna på dagis numer. En av fröknarna är jättebra, medan en av de andra är nästintill otrevlig och absolut inte kommer och möter eller knappt säger hej. Detta har blivit jobbigt för mig då vi nästan haft fröknarna emot oss sen den dagen vi började! Mest pga. vårt behov att ha vilgot till 18.30 en dag i veckan (förstås inte nu i vår när jag lever ett "normalt" liv), vilket ifrågasattes och ständigt påmindes om hur "besvärligt" detta var för dem.
Summan av kardemumman, Vilgot fick stanna hemma, Fredrik fick ringa då inte ens detta känns bekvämt... Saknar gamla förskolan så inni!
Nu är det dags att göra sig i ordning för en mysig visning där värdinnan bjuder på vin m.m:) Självklart åker smyckena med också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0