Hemma!

ja nu är jag hemma igen! Kanske har ni undrat över min frånvaro men jag har varit i Kungsbacka hos min underbara vän!
Jag mötte verkligen våren i form av strålande sol (dock lite blåst) och plusgrader:)
Lördagen spenderades med lots of catching up och givetvis kollade jag inte bara in Saras fina lägenhet utan också lite av vad kungsbacka har att erbjuda... En otroligt vacker stad och Sara bor jättecentralt vid en kanal.
Mecklade ihop lite smycken åt min vän (trots semester) men hjälp av en pincett...Allt går bara man vill:)
Kolla in den här fantastiska tavlan!
Efter lite shoppning och sightseeing tog vi en liten "drink" i form av vitt vin och schweppes russian som är min favorit för tillfället! Något senare blev det mys med plockmat och lite rött! Mmm...
Vi kollade lite smått på mello men vi lyssnade i ärlighetens namn på spotyfi istället:D
Kvällens bravader fortsatte bara "runt hörnet" på ett mysigt ställe som heter Black Pearl. Hade en otroligt rolig kväll med många möten av gammal som ung! SKITKUL skulle jag nog dra till med:)
Igår hade nog både jag och sara lite ont i håret men det var det värt och strax efter lunch pallrade vi oss ut i solen igen. Var ju tvungen att köpa med lite presenter hem:)
Hittade en hel del snyggt till mig själv också, mest på ZARA som är min favoritbutik och en som jag verkligen saknar här i Karlstad!
Sen blev det bakiskäk i form av fräsch thaimat, ingen flötig pizza här inte! Ett sorgset avsked sen var det dags för hemfärd...
Underbar helg! Tack min kära vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0