"Bärsskogen"

Även idag har det varit en fantastisk dag, om än lite dimmig till en början. Jag har varit hos frissan och kapat lite samt fräschat upp färgen lite.... Gick in med inställningen att det kan ju inte bli sämre:) O det blev det inte heller trots att mitt sparande till långt dröjer ytterligare...
En av mina bästa vänner komenterade bilden med att jag ser ut som Plupp (kändes lovande)
Men lyckligtvis ser jag inte ut som plupp nu:)
Eftermiddagen spenderades i "Bärsskogen" och vilgot var inte bara överförtjust i att gunga och att träffa kossorna. Vi hade också turen att springa på Lilly och Jossa! Så kul....Älskar hur Vilgot säger "Lilli"<3 Ja o barna passade på att tävla lite, klara färdiga gå! Så mysigt. Dessutom var det kanon att catcha up med Jossa angående skolan då jag ju varit hemma och VABBAT denna veckans lektioner... Men i morgon är det dags igen:)
Ett kärleksfullt smycke som skickades igår:)
Det ljusbruna lädret gillar jag skarpt!
På fredag är det dags för klädvisning igen och idag levererade jag en massa...Hoppas min förkylning som verkar vara kraftigt på g avtar!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0