Armen känns kapad!

Hej på er!
Ja så känns det just nu, som att armen är kapad då min bättre hälft i detta nu förhoppningsvis är på väg hem från akuten. Nog för att han har klagat till och från under många år på att det hugger i bröstet och att hjärtat rusar men idag skrämde han mig rejält då han fick åka till vårdcentralen och ta ekg m.m.
På vårdcentralen skickade läkaren honom vidare därifrån till akuten då hon ville att han skulle träffa hjärtläkare... Jag som skulle skriva tentan klar med fullt fokus idag! Men nu är han i alla fall på väg hem och jag kan få "min arm tillbaka". Inte har jag kunnat fokusera nämnvärd med tanke på allt detta och att jag dessutom fått ha Vilgot i säng m.m.
Det blir inte alltid som man har tänkt sig men nu ska jag kramas en massa sen är det full fokus som gäller så ska jag nog komma i mål. Men som ni kanske förstår har det inte blivit så mycket tillverkat om än packning av några beställningar som jag ska skicka i morgon... Det är presenter så jag kan inte lägga upp dem än ifall jag avslöjar för någon lycklig men de kommer jag lovar:)
Lustigt det är med kärlek i alla fall, att det kan kännas som att man saknar en kroppsdel att vara ifrån den man älskar!
Så åter till lite transkriptioner och hårslitande med en förhoppning om en inte allt för sen natt... I morgon ska jag tillbaka till Peppe och knäcka ryggen igen sen väntar ett "gästspel" på ICA då jag ska leka demotant för en dag:) Matkassedemo står på schemat, blir nog kul!
Njut av varandra därute, man vet aldrig vad som händer!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Himla fina smycken! Kan man göra en beställning och kan du skicka det? Något i stil med det du gjorde med namnen Fredrik och Lilly? Men jag vill ju ha andra namn ;) Men skicka till min mail pris så får vi ta det därefter.



Tack på förhand!

2012-02-17 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0