Suck...host...host...

Härhemma hostar vi och snorar ikapp IGEN! Jag har väl aldrig i mitt liv varit sjuk så ofta...Drygt är det! Till och med pappan i hemmet har blivit drabbad denna gång:( Piggast är väl egentligen Villeman, tur det!
Det är verkligen full fart i skolan just nu (därav min kassa uppdatering). Inom samma kurs har de tre "course modules" igång på samma gång. Man blir lätt splittrad, var ska man lägga fokus lixom.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.222350174537612.39905.130706790368618&type=1
Kör lite lagerrensning bland mina vackra pärlarmband nu också om någon är sugen, kika in på länken. Ordinarie pris från 159-229 kr. Nu ENDAST 99 kr. Perfekt present om man har någon man tycker om som fyller år nu i vår<3
Några skönheter som blev klara under helgen...
Hoppas ni andra håller er friska därute!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0