Kvällens visning...

...var underbar på många sätt! Först och främst för att det var hemma hos min pappas sambo där jag känner mig väldigt hemma:) Min lilla prins var med mig till en början vilket alltid är mysigt och han fick leka lite med sin älskade "Hanna" som också för övrigt var adorable när hon kikade på mina smycken och ÄÄÄÄLSKADE ALLT:D Goa tjejen! 
Gjorde om mitt Vilgotarmband idag också, en ny bricka utan strasstenen då den inte riktigt kändes "jag". Nu är jag nöjd och det var ett fint visningsex att ha med mig:)
En av mina bästa vänner har ju fått en prins också så självklart ska hon få ett smycke av mig, denna vackra kreation tror jag verkligen hon kommer gilla!
Här är en beställning och ni ser skillnaden mellan den vanliga vita och denna ljuvliga pärlemorvita.
Detta har också levererats idag:
En liten specialare, denna killen kommer också ha sin tjej med sig, på insidan av armbandet, vackert!
Under veckan har jag också påbörjat ett stort projekt för att kunna förverkliga en av mina drömmar, mycket jobb men det kommer bli sååååå kul! Snart ska jag berätta mer om detta för er!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0