Bloggtorka

Hej på er! Jag har inte bloggtorka direkt, eller kanske lite...Häcken full i alla fall även om jag försöker njuta av nuet så mycket det går!
I helgen passade vi på att fira min goa svåger som fyllt 30 år och vi överaskade honom med middag och bowling...Givetvis var svärföräldrarna med vilket förgyllde kvällen ännu mer<3
Så glad att jag får vara en del av familjen Lönnberg! Måååååånga skratt innehöll en fantastisk kväll som slutade i senaste laget...
Innan jag åkte på en visning idag hämtade jag min skrutt som gjort så fint påskpynt! Hur det än varit på förskolan upskattar jag den mer och mer... De hittar verkligen på massa kul med barnen och vilgot är så stolt när han gjort något, det värmer i mammahjärtat!
Visningen idag var fantastisk, mest på grund av goa tjejer men mycket för att det var min underbara svägerska som höll i trådarna...Fantastiska kvinna som jag fått glädjen att inte bara känna utan också betyder otroligt mycket för mig<3
På fredag ser vi fram emot påskmiddag hos pappa och mer familjemys!
GLAD PÅSK<0
O
II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0