Bilder...

Hej på er... Har häcken full som vanligt trots irriterande förkylning som nu förhoppningsvis håller på att ge med sig:) I detta nu sitter jag med momsredovisning och fakturering då det blivit en hel del beställningar nu på slutet vilket är SUPERKUL! Tack alla mina kära kunder, det värmer att mina produkter är omtyckta och vill till höger och vänster här i vårt avlånga land!
I veckan har jag också fått ta del av ett första utkast på min efterlängtade hemsida så förhoppningsvis kommer den vara i drift redan nästa vecka. En del justeringar och diverse fix är det kvar men det tar vi allt eftersom!
Tror ja vet en som kommer bli "dösnygg" i detta:P
My little army of angels:)
Du har väl inte missat detta populära! Jag har kanonpriser på alla namnbeställningar och tål att jämföras med andra med liknande produkter! Pris för detta ovan, endast 249 kr!
Ha en trevlig helg och framförallt en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej,



Hur gör man en beställning? Jag är intresserad av ovanstående halsband. 249kr är det inkl. gravyr eller ja, dvs. hela smycket?



Mvh. Sandra

2012-05-04 @ 09:03:49
URL: http://saigon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0