Helt slut...

Ja i ärlighetens namn är jag helt slut, o nej jag har inte jobbat! Vab stod ju på schemat och en trött, sliten, sjuk, grinig, gnällig och mammig liten pojke har sugit musten ur mig idag.
Hur jag än vrider och vänder på mig så är han där o gnäller o säger mamma, mamma, mamma... O trots att det faktiskt är underbart o ha barn i vanliga fall kan man bli fruktansvärt trött på det en dag som denna. Att bara få sätta sig i bilen, ta en tur o spela hög musik hade varit drömmen men det går ju inte. Samtidigt som det drar så i min egen mammanerv och jag verkligen vill ta hand om min prins när han är sjuk. För i ärlighetens namn så är det lite gött faktiskt, o veta att ingen annan duger än jag då<3
Till slut i alla fall somnade han på eftermiddagen efter många vändor med läggningsförsök, för trött o sliten har han ju varit hela dagen. O jag fick lite tid på mig att greja, inga smycken hade jag ro att sitta med men lite frisk luft i trädgården kändes behövligt.
Passade på o "tömma" växthuset inför kommande frostnätter. Inte mindre än 5 kg tomater och gurka blev det som ska mogna klart härinne:)
Nu ska ja måla lite i kontoret som också ska få funktionen gästrum:)
TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0