Bullmamma!

Jepp, de e ju precis vad man vill va. Men tiden finns inte alltid...Nu har jag dock SEMESTER i två veckor o det är underbart...Tiden springer iväg ändå men jag kan göra sånt jag har lust med och inte alltid hinner annars:)
Till helgen är det dags för kalas o nästan hela släkten samlas, då vill jag bjuda på hembakat. Hittills i helgen har det blivit en key lime paj (nytt recept som jag provade) och  egna maränger som jag givetvis slängde i lite karamellfärg i så de blev rosa:)
Jag och kära mannen fyller ju år nästan samtidigt vilket är väldigt smidigt då vi kan slå ihop kalasen o köra en gång. Idag har jag bakat mina "berömda" bullar och en mandelkaka med smörkräm emellan. Kalasgoda! Annars har helgen gått i renoveringens tecken då vi håller på o gör om kontoret till kontor/gästrum eftersom vi numer har en inneboende i källaren som kanske tvingas flytta upp snart pga kylan... Men vi får se, han verkar trivas i källaren.
Det är rörigt värre men det blir nog bra och det är himla mysigt när vi är två som grejar<3
Ett smycke har jag också snickrat ihop, till mig själv såklart men de lägger jag upp bild på senare. Har också fått en beställning på ett armband vilket känns himla kul, att någon annan ska få ett sånt snyggt, för jag älskar det:)
Idag var vi också ute i skogen en sväng, på Kilene och gick tipspromenaden. Det var så himla skönt med frisk luft efter långa veckor av innesittande med sjuka grabbar. Men nu är de förhoppningsvis färdiga:P
/XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0