Leverans...


Igår kom en massa material och flitens lampa lyste härhemma...
Så himla kul att ha kommit igång med mitt företag ordentligt och jag har redan tagit emot massa beställningar:)
Visitkorten har också kommit vilket underlättar när man behöver lämna sina uppgifter!
Så, är man sugen på att beställa något så skickar man mig ett mail eller kontaktar mig på facebook. Jag har en stor beställning som jag håller på med som ska skickas till Varberg och sen har jag massa nya ideér på örhängen och halsband som kommer komma upp på bloggen inom kort.
Armbanden är fortfarande det som jag tycker är mest roligt men de e ju för att de är så snygga:)
Äkta läder och silverdetaljer, kan det bli snyggare?


Lite bilder på gårdagens tillverkning och tre klara påsar, redo att levereras:)
Vi hörs snaaaaart! Mvh Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0