Full fart:)

Hej på er!
Ja här är det verkligen full fart:) Jag har jobbat i helgen o svärmor tog en sväng med ambulansen samt att brorsan trampade nästan igenom foten på ett armeringsjärn. Så tankarna har varit på annat håll. I söndags var jag ledig men då tog jag och familjen med mat till svärmor och svärfar och myste hela dagen.
Självklart har jag inte kunnat släppa mina smycken en sekund! När jag lägger mig på kvällen spritter tankarna och jag har så mycket jag vill ta hem och göra:) Väntar bl.a. in ett lass vilken dag som helst nu! I alla fall så kom min nya "smyckesdisplay" på plats i lördags... Måste ju ha en plats att visa mina alster när och om någon kund har vägarna förbi:)
Så kan man också se en glimt av det färdiga rummet som jag har utlovat ett tag nu. Men det är lite mörkt, blir ju inte världskvaliteé på bilderna med mobilkameran men det får duga:)
Sen slog det mig också att det är dags för fars dag snaaaart... Så vill man passa på att beställa något till pappa så gör det:)
Varför inte detta snygga i stainless steel och äkta läder, 139 kr (valfri längd på lädret)
vill man ha det med kedja kostar det 279 kr (mellan 45-60 cm)
armband likt detta kan jag också göra om man beställer i tid, pris 99 kr
Självklart finns produkter i äkta silver att beställa också men prisnivån är en helt annan. Dessutom tycker jag att stainless steelet är mycket snyggare och manligare;)
Sweet dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0