Företagare:)

Hej alla glada!
Jo jag lovade ju ett spännande inlägg, o mycket händer nu ska ni veta! Jag har tagit mig till en helt annan nivå med smyckena. Startat ett företag som givetvis heter "Maplemountain design", så håll utkik för snart kommer en massa produkter som man kan beställa.
Jag är helt såld på armband just nu men kommer också göra en del spännande örhängen o så småningom kommer nog halsbandsinspirationen också:)
Inväntar ett stort lass med material idag så jag kan sätta mig i lugn o ro o tillverka massa grejer! Vi får hoppas allt tar den snurr som jag hoppas och tror att det kommer göra. Kanske kommer man att hitta mina produkter i butik snart också:D
Tills vidare kommer bloggen fungera som hemsida och det kommer även gå att beställa mina produkter via facebook. Bara att söka på maplemountain design och skicka mig ett meddelande.
Så det kommer ett inlägg i morgon också men massa nya bilder (dessa har ju lyst med sin frånvaro i slutet här)...
Hold on! /Sofie

Kommentarer
Postat av: Janni

Så roligt att se kommentarer från dig! Hur mår du? Flyttat till hus du också va?

Och startat företag också. Bra gjort!! Ska bli kul att se dina smycken :)

2011-10-25 @ 10:17:23
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0