Tgif:)

Idag är det äntligen fredag! Känns alltid lika bra fast jag jobbar till stängning ikväll och hela dagen i morgon... Men det är något visst med fredagar!
Igår städade jag i verkstadshörnan och fyllde på i smyckeslagret. På söndag kommer jag vara hemma och ha öppet även om de flesta nog kommer att gå på skyltsöndagen:)
Under hela december kommer jag ha två kanonerbjudanden: 15 % på allt eller köp tre betala för två. Det kommer gälla allt i lager och även beställningar med reservation för att jag kanske inte hinner få hem allt material. Men beställer man i tid så kommer jag fixa detta;)
Jag beställer bara hem sterling silver på beställning då det är lite dyrare att ha i lager:)
Hoppas ni får en trevlig helg alla!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0