Still fever:(

Ja tyvärr är jag fortfarande sjuk...Trist som tusan då jag varken orkar gå till jobbet eller pyssla något med smyckena heller:(
Igår låg jag och sov hela dagen, vilket inte har hänt på över 2 år! Idag har jag ofrivilligt varit uppe en del även om förmiddagen spenderades sovande i soffan... Vilgots farmor och farfar har varit två pärlor idag och hjälpt mig med prinsen eftersom vi oftast är lediga på tisdagar så skulle han ju inte till dagis.
CSK besöktes för att kolla min spräckta trumhinna som nu tycks kunna läka av sig själv trots att de befarade operation för ett tag sedan, ibland har man tur:)
Som sagt ingenting tillverkat då jag inte orkat lyfta ett finger mer än nödvändigt men har ju glömt lägga ut bilden på Fredriks farsdagspresent från Vilgot!
Vill också passa på att slå ett slag för min nyköpta domän maplemountaindesign.se vilken är under uppbyggnad men så småningom kommer bli en fin hemsida och webbshop om allt går vägen<3
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0