Söndagsöppet 10-14

Halllå alla glada:)



Jag kan inte säga annat än att det rullar på nu.... I veckan var jag på banken för att fixa bankgiro m.m, sen fick jag hem ett stort varulass som jag bara var tvungen att sätta klorna i!
Massa nytt och en del favoriter i repris...
Har också en del beställningar att ta tag i:)
Så himla kul är det och jag vill bara greja hela tiden.
I morgon söndag kommer jag vara hemma och ha "öppet" mellan 10-14! Dessutom kommer jag ha 10 % på det som finns färdigt i lager. (gäller inga nya beställningar)
Du kan betala kontant eller via bankgiro när du handlar!
Hoppas det kommer någon, hoppas det kommer många!
Trevlig kväll alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0