Nya prylar...

Idag trillade det ner lite nya grejer i brevlådan igen:) Snygga ringar i storlek 16! Ormarna finns om man vill beställa, ugglan har jag bara en kvar för den andra ska jag ha! Hehe...
Sen fick jag levererat den fina dubbeltaggen till Junis pappa idag också efter att ha väntat in taggarna:) Hoppas han ska bli nöjd! Jag tycker det blev himla fint i alla fall! Sen har jag fått hem lite i äkta sterling silver som jag har till en beställning....bilder kommer och det är så himla fint!
Så...glöm inte att jag också tar hem silver om du vill ha mot beställning.
Efter att ha jobbat till stängning ikväll tar jag också helgen nu! Ska på 30-års kalas i morgon och den vackra jubilaren kommer bära smycken från Maplemountain design såklart;)
Trevlig helg alla! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0