Ni har väl inte missat...

den fantastiska butiken:

Den finns här i Karlstad och är helt klart värd ett besök!
Ännu mer fantastiskt är att ni snart kan hitta en del av mina smycken där! Vilken nyhet va!!! Det är så himla kul och jag ser fram emot att se mina grejer i en riktig butik, visst finns de ju på Lhome i Varberg också men dit har jag ännu inte lyckats ta mig för ett besök. Dit ska jag dock också ta mig inom en snar framtid:)
Självklart kommer ni kunna beställa direkt ifrån mig i fortsättningen men det är helt klart värt ett besök på den underbara butiken då kan man få med massa mer snyggt i påsen!
Jag köpte t.ex. en skitsnygg kjol där häromdagen:)
Nu ska jag mysa med min febrige lilla son efter en lång jobbdag på ICA! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0