Julmarknad!

Äntligen har febern nästan lämnat min kropp även om jag fortfarnade är lite hängig...
Jag har ju som sagt inte gjort någonting i verkstaden på hela veckan men nu är det dags att sätta igång för så sent som idag fick jag en plats på Julmarknaden på Skoghall centrum på söndag!!!KUL!
Så jag måste samla ihop allt jag ska ha med mig nu under veckans resterande dagar men det känns som att mannen kommer få hjälpa till en hel del innan jag är fit for fight:)
Så, ta dig en tur till skoghall på söndag mellan 11-15 o shoppa julklappar vet jag:)
En beställning har jag gjort idag då det är en doppresent tills på lördag, i äkta silver! Billie en gullig liten tjej som kommer bli så glad:)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0