Julförberedelser på jobbet...

Hej alla glada! Hoppas ni har det bra därute i den gråa hösten... Ja solen har lyst med sin frånvaro ett tag nu, men  hemma hos mig skiner den inom mig ändå:)
Allt är så kul just nu! Kom precis hem från jobbet och idag byggde jag gavlar med massa julgrejor, då gick tiden fort vill jag lova. Längtar så till jul! Jag älskar jul och kan inte riktigt förstå mig på de kunder som verkar mer eller mindre arga för att vi redan plockat fram glögg m.m. Jag jublade när de första skumtomtarna rullade in på lagret och köpte med en på en gång... Dessutom är det ju faktiskt så att vi som jobbar i butik har väldigt mycket att göra den här tiden på året så alla förberedelserna som är klara är bra plus att det skulle bli väldigt trångt på lagret om vi skulle "hålla" på varorna bara för att det inte är december än:P
Idag har en av mina beställningar levererats och det känns så kul! Folk verkar gilla mina grejor och det värmer långt in i hjärtat<3
Sov gott alla, i morgon kommer en ny bilduppdatering! Håll utkik:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman!!

Du e sjukt duktig, driftig och kreativ..fattar inte va du får de ifrån...=)

Men kul att det går så bra...men de trodde du inte när jag gjorde en beställning av de fina armbandet som du hade på dig för några veckor sedan =)

Dom nya armbanden e verkligen superfina =)

Kom ner snart!! Annars kommer jag upp!!!

KRAM

2011-11-07 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0