Fars dag...

Fars dag närmar sig med stormsteg och jag har gjort klart alla beställningar, bara någon som ska slängas på posten i morgon så finns det några pappor som kommer bli snygga därute;)
Skulle någon känna att, oh, no...ja vill ju ha ett så finns det fortfarande en liten chans att vi kan fixa det, beroende på vad du/ni vill ha. Har en del material på lagret...
O på tal om lager, det börjar fyllas på ordentligt nu och jag behöver hjälp att tömma detta så jag kan beställa mer grejer att fylla på med, har så mycket ideér som vill komma ut:)
Lite av det som tillverkats nyligen...

En nyhet är den lilla bilden nr 2! Namnsmycken i all ära men hur läckert är det inte att ha sitt barn/hund/mamma/pappa ja vad vet jag, runt halsen, armen eller varför inte på fingret???
Det som behövs är en bra bild så fixar jag resten! Det blir som en glashinna på fotot och riktigt snyggt, eller vad tycker ni? Se bara på min prins<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej sofi finns det chans att köpa ett armband som det står pappa på? Finns det kvar eller gör du enbart efter beställning?

2011-11-13 @ 14:41:43
Postat av: sofie lönnberg

Hej, jag har tyvärr ingen bricka att sätta på förrän i veckan när min beställning kommit...Har gjort dessa på beställning nu inför fars dag men de kommer finnas sen också...Vilgots pappa fick en sån idag fast det står Vilgot på vilket också är fint, varför inte slå¨till i julklapp;) Kram

2011-11-13 @ 19:32:50
URL: http://maplemountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0