Årets julklapp...

Hej alla glada, äntligen hemkommen från en dag på jobbet (ICA). Massor att ta ikapp med företaget men det är bara att köra på, lite ovant i början med bokföringen men det kommer nog så småningom:)
Ja som sagt idag har jag jobbat och plockat matkassar åt 12 familjer som kommer få en spännande vecka med goda rätter! Jag är matkasseansvarig på mitt jobb och det är väldigt kul, är sugen på att haka på varje vecka och ikväll ska jag och mannen registrera oss... Vardagen blir nog lite enklare om inte annat:)
Matkassen är ju också utvald till årets julklapp, även om jag hellre skulle vilja få ett smycke eller nåt, typ från Maplemountain design...hehe:)
Har i alla fall fotat lite nytillverkat ikväll också, enjoy!
Godkväll alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Sara Eneroth

Hej...undrar om du har nått tips...ska köpa en julklapp till en tjej på 18 år för 100 kr =) kan du hjälpa mig med de =)

Kram

2011-11-21 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0