1:a advent coming up!

Hej på er!
Som ni alla kanske har märkt så är det mina armband som jag brinner för och älskar att göra! Nya ideér kommer hela tiden som detta vackra i brunt läder med en keramikblomma och slamcord...
En beställning har jag också hunnit med idag, här nästan klar:
Till en mamma som har två barn som heter Milo och Nova....vackra namn! Kan inte förstå hur alla fina barnnamn kommer till idag, nästan så man skulle vilja ha tio barn så man fick välja och vraka i namndjungeln:)
Också knappen på det tjockare lädret:)
1:a advent närmar sig med stormsteg och jag gjorde precis en riktigt stor beställning för att ha så mycket hemma som möjligt för den som vill komma och julhandla! I helgen ska jag också avslöja mina fina decembererbjudanden som jag hoppas kommer locka många till köp:)
Gud vad jag tycker det här är kul ska ni alla veta, tänk om man i framtiden kunde leva på detta;) Snacka om drömliv!
Just det i helgen som var gick vi ju på 30-årsfest, här är jubilaren stylad ala Maplemountain design såklart!
Halsband med uggla i gunmetall (lite svärtat silver) läderrem som skulle matcha hennes skinnbrallor såklart! Armbandet med virat läder och en budskapsring på (dock bara en slät) och pricken över i:t måste jag ändå säga är örhängena, fjädrar med kedja, dessa:
Fast på hennes är det två fjädrar, en liten mindre i grått pärlhöns också, supersnygga för endast 69 kr! Ett kap om ni frågar mig;)
Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0