Vad gör jag?

Hej alla glada i solskenet!
Vilket underbart väder det är måste tyvärr säga att jag ska jobba helg vilket är mindre kul men det brukar gå fort. Jag har fått en liten frågan på mer vad jag gör för smycken och det är mestadels namnsmycken men också med budskap eller annan text på. Jag har gjort mest i silverpläterad metall vilket är förvånansvärt hållbart och fint. Men som ni såg kan jag också stämpla i äkta silver, det kostar givetvis lite mer.
De smycken jag gillar mest själv är enkla, framförallt silver och svart. Vill man ha något mer så går det självklart att ordna till...Jag har också möjlighet att ta hem brickor m.m. i stainless steel vilket definitivt är hållbart men något hårdare att hamra i...Har en del idéer på killsmycken i stainless steel:)
Nu till sommaren när man blir brun är det extra snyggt med silver och läder, jag älskar framförallt svart läder. Så det kommer jag absolut att tillverka en hel del:)
Det var väl en kort presentation, men det kommer att laddas upp mer bilder allt eftersom som talar mer för mina smycken.
Igår prövade jag en ny grej som jag läst om. Att fylla i bokstäverna med svart, det blev ganska effektfullt eller vad tycker ni? (även om vanliga ofärgade bokstäver är min favorit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0