Mina älskade "brorsor" ska vara snygga på sina promenader:)

___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________
Ja självklart när jag var ledig under helgen så blev  jag dålig, ont i magen som tusan o jag var livrädd för att jag hade fått bråck eller något. Men, tur som det var så hade jag "bara" magkatarr enligt läkaren som jag träffade idag... Fick medicin och nu är det faktiskt mycket bättre:)
Jag hade magkatarr för 5 år sedan o inte gjorde det i närheten så ont som nu men bara det blir bättre så är jag glad och som sagt det var inte bråck vilket innebär att det inte blir fler operationer! TUR!
Men eftersom jag var sängliggande blev det inte så mycket tillverkat i helgen men idag var jag tvungen att pyssla lite igen. Det blev fina namnbrickor till mina "lillbrorsor" Gaston o Snobben♥
Världens vackraste o goaste hundar måste ju vara snygga på sina prommisar:)
Hade tänkt göra klart morsdagspresenten till svärmor också men hon är ju fortfarande på Rhodos så jag har lite tid på mig att fixa till det. Fick i alla fall hem en jättefin kedja idag som jag ska sätta hennes smycke i. Men jag ska ägna kvällen åt att ta det lite lugnt, kurera magen o bli piggare. I morgon är det dags att prova tärnklänningen eftersom jag ska vara brudtärna åt BÄSTA Maja i sommar, kommer bli så himla fint! Ska träffa bästa Rosa o så vi ska gå o prova tillsammans! Synd att Anna är på resande fot för de hade ju varit nice att vara alla tre när vi provar men de tar vi igen senare.
"Se inte bakåt, känn alltid inåt tänk alltid framåt" /XOXO;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0